banner

Verejný register odberateľských vzťahov

Uverejňovanie zmlúv, faktúr a objednávok podľa zákona č. 382/2011 Z. z. , ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám. Uverejňovanie verejných obstarávaní podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní.

 

   Typ Číslo Dátum zverejnenia Predmet Partner IČO Cena
Detail Zmluva došlá 059/11 21.2.2011 Zhotovenie 5 mreží, dovoz a montáž na učebni, v ktorej sú počítače. Poľnohospodárske družstvo   1 520,00 EUR 
Detail Faktúra došlá 017/11 20.1.2011 Platba za školenie o Dani z príjmov Regionálne vzdelávacie centrum   18,00 EUR 
Detail Faktúra došlá 049/11 24.2.2011 Faktúra za poistnú udalosť Rastislav Hornáček   33,00 EUR 
Detail Objednávka vyšlá 7/11 31.3.2011 Objednávka kopírovacieho stroja Canon FaxCopy, a. s.   0,00  
Detail Objednávka vyšlá 11/7 31.3.2011 Objednávka kopírovacieho stroja Canon FaxCopy, a. s.   0,00  
Detail Faktúra došlá 043/11 22.2.2011 Rozúčtovanie miezd za mesiac január Školská správa - Ministerstvo školstva   38 241,17 EUR 
Detail Objednávka vyšlá 26/11 24.9.2011 Revízia plynových a technických zariadení Plyn servis Ing. Pavol Čavojský    
Detail Objednávka vyšlá 10/11 20.12.2011 Objednávka chladničky do školskej jedálne Michalec Jaroslav    
Detail Objednávka vyšlá 30/11 20.12.2011 Objednávka výpočtovej techniky eN Net s. r. o.    
Detail Objednávka vyšlá 44/11 20.12.2011 Objednávka žalúzii Jaroslav Jankovič    
Detail Objednávka vyšlá 39/11 10.1.2012 Objednávka servisu vzduchotechnického zariadenia MT Technology s. r. o.    
Detail Objednávka vyšlá 45/11 14.12.2011 Objednávka mreží na učebňu VV na Hurbanovej ulici Poľnohospodárske družstvo    
Detail Objednávka vyšlá 46/11 10.1.2012 Objednávka podlahovej krytiny Iveta Kondllová - KINTEX    
Detail Objednávka vyšlá 49/11 10.1.2012 Objednávka plastových dverí a okien na Hurbanovu ulici Jaroslav Jankovič    
Detail Objednávka vyšlá 50/11 10.1.2012 Objednávka interaktívnej zostavy COMBI UP s krídlami STIEFEL EUROCART s. r. o.   0,00  
Detail Objednávka vyšlá 55/11 10.1.2012 Objednávka nábytku pre ZŠ DAFFER s. r. o.    
Detail Objednávka vyšlá 60/11 10.1.2012 Objednávka nábytku pre ZŠ DAFFER s. r. o.    
Detail Objednávka vyšlá 001/12 10.1.2012 Objednávka mreží na učebňu na Hurbanovej ulici Poľnohospodárske družstvo    
Detail Faktúra došlá 68/12 14.3.2012 za obedy zamestnancom 2/12-Kom. ŠJ Komenského   684,48 EUR 
Detail Faktúra došlá 78/12 23.3.2012 za obedy zamestnancom 2/12- Hur. ŠJ Hurbanova   476,16 EUR 
Export do csv